20 september, 2007

Øv!

Det lykkedes ikke. Jeg har set alle 500 billeder i Expolore / Interestingness fra d. 19. september igennem, og Mads er der ikke. Øv! Øv! Øv!
4 kommentarer og 7, der har gjort fotoet til deres favorit er ikke nok *sukker* Mads havde fortjent sin rom, men nu må han undvære......
Der var nok lang vej igen - når jeg ser antallet af kommentarer på de billeder, der ligger til dagens udvalgte, forbløffes jeg. Så er multimedieholdet jo en bette gruppe......
Men hva' - det gælder jo ikke om at vinde, men om at deltage *lol* Og sjovt var det da at Mads straks var med på den, snotnæse til trods *G*

Nu kan jeg så i stedet glæde mig over alle de Flickr billeder, der bliver tagget cvusonderjylland og dermed kommer forbi i min blog ;)
Min favorit blandt de udvalgte er


Ingen kommentarer: