19 september, 2007

Flickr er træt af kæledyr og babyer

Hanne Søgaard gjorde mig opmærksom på, at Flickr i dag har et piratflag i logoet. Det måtte jo undersøges, hvordan det kan være, og det viser sig, at Flickr har udnævnt d. 19 september (i dag) til International Talk like a pirate Day! Tænk, et helt firma, der leger *lol*



I dag er alle billederne i Expore altså "piratbilleder"! Sku' man ikke tro, Helen og jeg havde bestukket dem? Det er dagens måde at komme i Explore på - og det gælder kun i dag!

Skynd dig ud og fotografer din egen lille pirat!!!

Der står ikke noget om, at piraterne ikke må være kattekillinger eller babyer i virkeligheden - men husk at tagge billedet "pirate" *lol*

6 kommentarer:

Helle sagde ...

Hello - Ganske sjov ide. Har tænkt på om jeg måske kunne være heldig at fange en pirat i nærheden af hvor jeg bor. Problemet er bare at vi bor 8 km uden for byen og ingen i familien vil klædes ud som en pirat for at glæde mig. ;-) Øv.

madazz sagde ...

grrr søg på tall ship i flicker og der kommer masser af "pirat skibe"

lis faurholt sagde ...

Løb, Mads. Løb!!

Anonym sagde ...

aiii ... jeg vil osse være med :)

hej. Sandra

lis faurholt sagde ...

Jeg håbede sørme osse at se dig Sandra :)))

Anonym sagde ...

altså ... kan jo i det mindste ikke lade være med at læse med ... med stor begejstring ... og en smule misundelse :)
God weekend.
Hej. Sandra