04 september, 2007

Lykken er

når man kan se sine studerende arbejde *lol* Helt ærligt! Det er en fantastisk følelse, der griber en, når man kan se den studerende efter den anden dukke op "herude". Som I kan se på min blogroll (Studerendes Blogs, 2007-2 - i højre spalte) er også Mads på link-listen nu. Og tænk! han havde en blog i forvejen! Ikke en, han havde lært i naturfag, men en, han helt selv havde lavet i oktober 2006! Sagde jeg det ikke nok! De er lige om hjørnet - de studerende, der kan det i forvejen!! Generation X går på pædagoguddannelsen!! Velkommen, velkommen, jeg har glædet mig til I ankom *rofl*

På Flickr vokser antallet af mine kontakter også.


Mange af jer har endda allerede fundet ud af at lægge et profilbillede ind. Nogle har allerede inviteret mig som kontakt - resten har jeg opsøgt selv :))) Utroligt! Det er bare 3 dage siden, vi havde de første undervisningstimer. Som I dog kan!!
Og lige nu, mens jeg sidder og skriver, dukker Johannes op på Flickr. Velkommen Johannes. Glæder mig til at se dine billeder.
Og nu ser min kontaktliste altså således ud

Hvor mange undervisere har den fornemmelse af, at deres studerendes arbejde stille vokser om fødderne på dem? Nej, vel. Det er virkelig et privilegie at undervise med Web 2.0 ;)
Hallo!! Lis kalder Lasse og Kenneth. Hvor er I?

3 kommentarer:

madazz sagde ...

Har nu aldrig tænkt på jeg var en X'er... men jo måske alligevel.

lis faurholt sagde ...

Hei! Jeg troede, du var på arbejde....? *G*

madazz sagde ...

Og kommet hjem igen... Det er ikke det hårdeste arbejde jeg har om tirsdagen, jeg skal bare hjælpe James med at komme i svømmehal, og så træner vi i at gå lidt, og sprøjter vand på pigerne...