30 september, 2006

Udfordring

Yvonne udfordrer mig, og det kan jeg jo slet ikke stå for - så her er den:

I am 55% Internet Addict.
Total Internet Addict!
I am pretty addicted, but there is hope. I think I'm just well connected to the internet and technology, but it's really a start of a drug-like addiction. I must act now! Unplug this computer!

OK, jeg er ikke helt fortabt *lol*, men jeg er nu ikke helt stolt af, at jeg ser på mine hænder, når jeg skriver, til gengæld kan jeg da prale af, at jeg aldrig er kommet for sent på arbejde, fordi jeg hængte foran computeren - i denne test trækker det garanteret ned *lol*

"All your base are belong to CVU Sønderjylland", Yvonne ;)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er bare en herre griner... Uha Lis

Anonym sagde ...

Hej Lis!

Den er bare super...
Hordan gik Københavner turen.Fandt du nogle Bollywood film??

Vh. Gurvinder

lis faurholt sagde ...

Det er først i efterårsferien, jeg drager afsted - med en liste lavet på baggrund af din blog ;) Men du kan tro, jeg skal nok skrive i "Min lidenskab....", hvad jeg har fået fat i :)