23 september, 2006

Stilhed

I dag har den store stilhed sænket sig over Blackboard. Kollegerne har "passet" de studerende i dag *G*
Jeg fik taget mig sammen til at følge op på fredagens løse ender allerede i aftes, så jeg har haft en lang, rolig læsedag. Herligt. Der var nye bøger og en stak artikler på mit bord plus 1408 ulæste i min Bloglines (!), så der var nok at tage fat på. Heldigvis var vejret til endnu en dag på altanen, så det var ren luksus.

Her er et par ting, jeg kom forbi i min Bloglines:
Anousheh Ansani blogger fra rummet! Desværre har hun ikke en browser, så hun kan ikke læse kommentarerne. (Er det så en blog?)

Bubblare.dk er den danske del af et skandinavisk video community (Bubblare.se og Bubblare.no) - et dansk "YouTube" om man vil. Det har nok gået lidt stærkt, i alt fald er brugervilkårne stadig på engelsk... Sitet er kun for brugere over 13 år, og der er et adfærdskodeks (se 5, C)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Lis
1408... puha, og det kalder du stilhed, var det mig ville jeg i en fart lukke ned :o)
Jeg var på besøg i din flickr og fik en masse inspiration så jeg vil straks gå igang.
Tak for i fredags, glæder mig allerede til næste gang.
Yvonne

lis faurholt sagde ...

Jeg sagde ikke, at jeg fik dem læst alle sammen *lol*
Og så skal du kikke på Helens blog - dér er der inspiration. Mine Flickr billeder er bare "dovne filter trick". Helen har nogle vildt flotte billedbehandlede foto - prøv at se i Helens blogs arkiv September 2005, Oktober 2005 og November 2005!