15 april, 2006

Nifty søgefunktion til Flickr

Forleden kom jeg forbi en blogger, der mente, at nogen "derude"prøvede at forhindre hende i at lave mad :) Jeg har selv en (fuldstændig uefterprøvet) teori om, at der er nogen, der hver gang noget er irriterende ufunktionelt på nettet, har evnerne til at sætte sig ned og fixe det. Tænk, hvis man selv kunne sådan noget!! Nå, jeg nøjes med at elske dem - de er virkelig hverdagens små helte for mig *lol*

Nu f.eks. ham, der har lavet en søgefunktion til Flickr, FlickrLilli (Lilli = Let's Investigate Lots of Lovely Images), der gør det legende let at søge efter billeder med div. Creative Commons Licenser i Flickr. I selve Flickr kan man også søge efter dem, men det er temmelig bøvlet.

eller

Ham, der har lavet et system, "The Multipost Bookmarklet Tool", som gør det muligt at gemme sine sociale bogmærker i - jeg ved ikke, hvor mange systemer på én gang!

Andre helte: the Flickr Team :)


flickr'd
Originally uploaded by
jaymce.


Ingen kommentarer: