12 september, 2005

Tha-dah!


Gimp_Cubism
Originally uploaded by LizArt.


I dag legede jeg så lidt med effekterne i programmet Gimp. Og nu burde jeg slette alle mine andre forsøg, 'leg med maden'.
Her er den endelig - dén, jeg er tilfreds med!

Som klummeskriveren i Weekendavisen skrev: "Bunkevis af elendige billeder, ofte i adskillige udgaver, som fotografen har været for ukritisk eller doven til at sortere fra, og dét i en mængde, der nemt kan få én til at længes tilbage til dengang, der kun var 24 skud på rullen." Dér er en beskrivelse af mig - men sådan vil jeg det lige nu. Når jeg så har en tilstrækkelig stor samling, vil jeg rydde ud med hård hånd og kun beholde... hvad skal vi sige? De 5 bedste (AV! det kommer til at gøre ondt! Kaldes med god grund: 'To Kill Your Darlings' :)


Gimp_Cartoon
Originally uploaded by LizArt.


Denne version af det samme foto er nu heller ikke så ringe endda.

Ingen kommentarer: