11 september, 2005

Teamwork


Contour8
Originally uploaded by LizArt.

I weekenden har jeg som nævnt leget med mine tomater i PaintShopPro, og nu skriver en studerende til mig i Flckr Mail:
"Hvordan har du lavet de vildt "seje" tomater? Det er jeg da nød til at lære."
Det er jo en noget anden og bedre måde at undervise på end at udlevere nogle taste-ark til et bestemt program.
Jeg havde bare glemt at aftale det med Helen, og det er et problem, for jeg ved, at Helen vil anvende et andet program i undervisningen.....

Jeg har brugt Paint Shop Pro, som er et betalingsprogram (og demo i 30 dage), og Helen vil bruge et gratis program, Gimp.

Desuden er billedbehandling en del af tema 2, så jeg har faktisk forivret mig, da det i tema 1 drejer sig om billeder som motiv og blik. Først i tema 2 er det meningen, at arbejde med billedmanipulation.

Helen tilgiver mig sikkert, men man skal nu lige vænne sig til ikke at tage alle beslutningerne selv :)

Ingen kommentarer: