08 september, 2005

Flickr favorites

Her til aften har jeg føjet et af Helens 'old' fotos til mine favoritter. Funktionen ligger i menulinien over hvert enkelt foto ('Add to Fave') sammen med 'Add note' (den funktion, jeg har brugt på CVU'ets bygninger) og 'Blog this' (den funktion, som sender et foto direkte til min blog).

Da jeg kikkede efter 'favoritter' opdagede jeg, at der sandelig er én (A. Subset's photos), der har tagget min Book-Worm som sin favorite. Æren må bestemt tilhøre designeren - fotoet er teknisk set ikke noget at prale af. Der er både grimme skygger, en uheldig beskæring af de øverste bøger og nogle skæve ledningsføringer. Men i et møbleret rum kan man jo ikke altid stå dér, hvor man gerne vil :)
A. Subset's photos er forresten værd at kikke på. Jeg lagde lige denne message til A. Subset i Flickr:
"Thanks for making my book shelve one of your favourites. You might want to know, that the designer of the Book-Worm is an Israeli designer, Ron Arad http://www.ronarad.com/"

Ingen kommentarer: