11 september, 2005

Autoritet står for fald

Heldigvis kan vore studerende ikke blot finde ud af tingene ved egen kraft - de tror heller ikke på, hvad 'læreren' siger :)
I aften forsøgte jeg at bilde to studerende ind, at de ikke kunne lægge fotos fra Flickr ind i deres logbog i Blackboard. Heldigvis troede de mig ikke og skrev senere til mig i Flickr-mailen:
"Jeg ved ikke om vi kan trylle, men vi har fået hentet et billed over i vores logbog på bb. Vi prøvede os frem og så lykkedes det, så kom bare ind og se min flotte blomst."



Jeg havde helt glemt, at Flickr lægger en kode til brug på hjemmesider - og på den måde er Blackboard jo bare som enhver anden hjemmeside.

Det må være tiden at ryste hovedet.....


Vi burde faktisk indarbejde Flickr muligheden i vores Blackboard manual - jeg vil starte med at lægge en side om det i 'Alt om Blackboard', så snart jeg får tid. Det er der flere end Multimedieholdet, der kan have glæde af.

Ingen kommentarer: