04 september, 2005

Dagen ord: Idiot!!!

Det værste er, at det står på ryggen af mig! Jeg fortjener en T-shirt!!

Lene gør mig her til aften opmærksom på, at alle da skriver logbog, så hun undrer sig over min fredagsstatus. Først da går det op for mig, at den måde, vi har bedt de studerende om at skrive logbog på i Bb's Groups jo ikke giver 'en gul' - da det er en forløbende tekst i foruddefinerede tråde og ikke et nyt indlæg, vi har bedt om. Hvor dum kan man være....? (Nej, tak - ingen kommentarer her!)

Jeg sætter mig straks til at læse - og nu er der kun en ting at gøre: at dunke hovedet hårdt ind i skærmen - gentagne gange!! Hvad jeg dog er gået glip af. De skriver og skriver og hele deres proces ligger der - frustrationer og glæder alle til hobe. Den fredagsstatus er bare helt ude i hampen. Jeg kan i deres logbøger følge med i, hvad de arbejder med, jeg kan se, hvad de læser, jeg får oplysninger om, hvorledes de arbejder, og hvad de kan bruge Helens og mine papirer til. Det er ganske forfærdeligt pinligt.

Det mest ærgerlige er, at jeg - hvis jeg havde læst deres logbog - kunne have givet enkelte af dem en hånd med langt tidligere. Min dumhed gjorde jo, at de skulle råbe på mig ude i det fælles Discussion Board, inden jeg reagerede. Undskyld, kære studerende, undskyld! Og tusind tak til Lene, der bragte mig på sporet af logbøgerne.

Flikr har selvfølgelig en passende illustration til denne post :)



What Clowns Really Look Like Without Makeup
Originally uploaded by m/a/z/e & Molliwogg.

Ingen kommentarer: