02 maj, 2006

Lydfil på Podomatic - test

Udgivet som Podcast (jvf. Helens papir i Bb)


Her forsøger jeg så med nogle af de andre adresser:

1. Højreklik på My Media / details (giver en fejlmelding)


2. Højreklik på My Media / listen (virker)


3. Højreklik på My Media / download (virker)


4. Højreklik på My Media / podMail (giver en fejlmelding)


5. Højreklik på My Media / play (giver en fejlmelding)


Nu kan jeg så skrive en konklusion:
Det er ikke nødvendigt at udgive lydfilen som podcast. Det er tilstrækkeligt at højreklikke på linket "listen" eller "download" på MyMedia fanebladet og derefter kopiere stinavnet (URLen) fra "Egenskaber".

2 kommentarer:

lis faurholt sagde ...

Det er fuldstændigt rigtigt. Jeg gik også i vandet første gang og højreklikkede alle mulige andre steder end der, hvor Helen havde skrevet, at jeg skulle *lol*

Har allerede kikket i krystalkuglen. Jeg forsøgte med et helt uskyldigt spørgsmål (var jo advaret): Will the sun shine tomorrow? og fik sandelig et meget direkte svar: I'm laughing hard, very hard. You'd better ask again.
:D

lis faurholt sagde ...

Nej, du har ganske ret i din mistanke om, at det kun er i templaten, javascript fungerer.