04 maj, 2006

Jeg prøver igen

Jeg vil gerne introducere dPoll for jer, da det er min erfaring bl.a. fra dudu.dk, at afstemninger er noget unger sætter stor pris på. (Grunden til det vil jeg skrive noget om en anden gang....).

Vi præsenterer jer for utallige muligheder for netværksdannelse / kommunikation i undervisningsforløbet, så det kunne være interessant at vide lidt om, hvilke kommunikationskanaler, I anvender i det daglige. Derfor tænkte jeg liiige, at jeg kunne slå to fluer med et smæk - med katastrofale følger, altså! dPoll egner sig slet ikke til den slags undersøgelser. Selvom "poll" betyder: markedsanalyse / opinionsundersøgelse, egner dPoll sig altså kun til simple aftemninger som f.eks.:


Create polls and vote for free. dPolls.com

Her kan jeg jo så altså ikke se, hvilke "kanaler" (email, Skype IP telefoni, Skype Chat, Messenger, telefon, SMS, blogkommentarer, Flickr kommentarer, Flickr mail eller andet), der er tale om. Kun antallet. Men det kunne da også være interessant at kende.....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Lis

Hvor er den stemme boks bare smart....sådan en skal jeg også have :-)

Gurvinder