09 maj, 2006

Hvor ligger din energi?

Nu da vi er ved at være kommet rundt om "medierne" i semesterets forløb, vil jeg spørge hver enkelt af jer: Hvor lå din personlige energi (= største engagement) i forløbet?


Create polls and vote for free. dPolls.com

Ud over denne lille "afstemning" vil jeg bede jer alle gøre jer overvejelser over, hvorfor det mon lige er netop det "medie", der appellerer mest til dig?
Du kan vælge at skrive dine overvejelser som en kommentar her, i din egen blog eller i din logbog i Blackboard.

2 kommentarer:

lis faurholt sagde ...

Ja, sådan er livet: valg og prioriteter i det uendelige :)
Jeg ved, det er svært at svare på, men har du nogensomhelst ide om, hvordan det kan være? - jeg mener, at dét lige netop er der, din "energi" ligger? / at det netop er det, der taler til dig?

sandra sagde ...

hmm det blir den korte version - en lille fed barnefinger slukkede computeren da jeg jeg var færdig med at skrive min kommentar :)men inden jeg nåede at poste den...
Dit spørgsmål er svært at svare på alle medier har været spændende og rummer så ufatteligt mange muligheder som jeg endnu ikke har udforsket til fulde. Lige nu er jeg optaget af lyd som jeg synes umiddelbart er lettere at gå til end billederne - eller er det bare fordi jeg har fået mere tag på det her med computeren!? Lydarbejdet er velegnet at bruge sammen med mindre børn - de kan selv være aktive med at synge og fortælle og der kommer hurtigt et resultat hvor man høre optagelsen. Det tiltaler mig meget.
Det er lidt som at spille teater (dog med mulighed for at redigere)- man kan påtage sig forskellige roller - være den alvorlige der laver radioavis osv. Håber du kan følge mig!?! Nå det blev ikke så kort en version - og slet ikke som det jeg først skrev. Hej for nu.