Så oprandt 3. seminar. Det er utroligt, at det kun er 3 måneder siden, undervisningen startede. Utroligt, fordi det føles, som om vi har været sammen meget længe og kender hinanden rigtig godt, og utroligt fordi vore studerende er blevet så dygtige til så utroligt mange ting. Det viste sig helt kontant i den måde, de gik i gang med Medi8or.
Vi kunne mærke, at vi var ved at have trukket elastikken rigelligt lang mht. at introducere nye programmer - de udskød og udskød. Nogle forsøgte endda "at få lov" til at udsætte ;)
To dage før seminaret tog så pokker ved dem, og Snip! Snap! - så havde de alle "bikset" en multimedieproduktion sammen. Selvfølgelig ikke med udnyttelse af alt, hvad Medi8or kan, langt fra, men alligevel med stor sikkerhed og fortrolighed. På 2 dage! Jo, jo - de ka' noget nu. Eksempelvis sætte sig lynhurtigt ind i et nye program.
2. dag på seminaret var eksamen. Og det kunne ses på karakterne, at vore studerende både har været særdeles engagerede og at de har lagt et stort arbejde og mange timer i faget. Helen og jeg har heldigvis årelange erfaringer med eksterne censorer og kender derfor niveauet. Ellers ville vi nok have været mindre "gavmilde" med karaktererne. Men vi gav vore studerende de karakterer, som vi ved, de ville have fået med en ekstern censor.
At vores vurdering var rigtig, fik vi bekræftet på en meget interessant måde, idet en af vore kolleger (der underviser på 2 forskellige seminariers netuddannelser) på lærerværelset fremhævede et hold studerende, som et hold med ganske særlige kommunikative og sociale netkompetencer. Helen var kvik nok til - da han havde prist holdet i høje toner - at spørge, hvem det var? Og op af tasken tog vor kollega et billedark - af det hold, vi just lige havde eksamineret i multimedie!!! Yes! De kan noget ganske særligt.
Undervisning1
Originally uploaded by LizArt.
Undervisning2
Originally uploaded by LizArt.
Undervisning3
Originally uploaded by LizArt.
Undervisning4
Originally uploaded by LizArt.
Undervisning5
Originally uploaded by LizArt.
03 december, 2005
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar