22 oktober, 2005

Visions of Science 2005

Årets Vicions of Science foto er blevet kåret. Vinderbillederne fra 2005 såvel som de forrige års vinderbilleder ligger på den oficielle website. På BBCs site kan 2005 billederne ses i lidt større format.

Der er mange meget smukke fotos imellem. Især kan jeg ikke stå for papirclips'et og det går over min forstand, hvorledes 'opstillingen' til ' The origin of life ' er lavet..... og så minder vinderen i kategorien Action mig altså i den grad om Dorte Haj-film *lol*

(Tilføjet 2 min. senere) Lige nu kan billederne altså ikke ses, da serveren er nede. Dér er vist det, bloggerne kalder at blive 'Slashdottet'. Udtrykket henviser til et af de allerstørste Communities på nettet www.slashdot.org. Det er et samlingssted (nyheder og diskussioner) for 300.000 nørder!!
Jeg læste om 'Vicions of Science' på sklashdot.org - og hvad gjorde jeg? Ilede hrn for at se billederne - det har mange andre åbenbart også gjort, og nu er vi igang med at skrive om det, så endnu flere iler derhen. Resultat: Visions of Scince's serveren går i knæ (=bliver slashdottet).
At blive 'slashdottet' er således en ulykke (=serveren går ned), men på samme tid også en lykke (=man er berømt).

Ingen kommentarer: