20 marts, 2006

Forårsbebudere

På vej hjem fra arbejde - og måske inspireret af naturfagsholdets biotopblogs - tog jeg med min mobiltelefon en lille fotoserie af forårsbebudere.
Jeg lagde forskellige filtre på dem i Gimp og legede lidt med effekterne i Paint Shop Pro og lagde dem derefter i Flickr.
I Flickr Toys lavede jeg dette lille slideshow

Paint Shop Pro effekter:
View slideshow
Gimp filtre:

View slideshow



Og mens jeg var ved, det lavede jeg lige en lille, hurtig mosaic i Flickr Toys

My creation

Utroligt, hvad man kan på ingen tid og med simpelt udstyr (mobiltelefon og PC)

2 kommentarer:

mrskarin913 sagde ...

Hej Lis.

Så kan jeg ikke længere holde "nalderne" fra din blog, det er så spændende, at se hvad du har fundet på. Så jeg er ofte inde at vende din blog, for tænk om der er noget nyt der på:)

Det er nogle dejlige billeder, du har fået ud af dit billed af en krokus.

Det er dejligt at have naturfag, og det at vi kan holde det fra multimedie vedlige samtidlig.

MVH Karin.

lis faurholt sagde ...

Du skal endelig ikke holde naller væk - jeg læser sandelig også din naturblog og følger med i dine mange Flickr fotos i min Bloglines :))

Og skulle det "klø i jeres naller", når Carsten i denne uge er "gæsteblogger" om leg, er I stensikkert også velkomne der ;)