01 november, 2005

De er der hele tiden

Vore studerende bliver ved med at forbløffe mig. Kl. 21:09 lagde jeg nyheden om at Dullemor kommer og snakker med os på fredag.
Kl. 21:30 reagerede den første på nyheden og 21:34 den næste 21:36 den tredje... bor de i Blackboard?
Lones har et herligt forslag: "Så må vi hellere dulle os op :-)" Jeg kan altså både glæder mig til at møde Marianne og... Dullerne.

Der sker umådeligt meget i Dudu.dk - nu, hvor vi arbejder med animationer, kan Blinkies være et godt sted at kikke (venstre menu under 'Din hjemmeside').



Jeg har en smule erfaring med Blinkies *lol* - jeg var en overgang leverandør af Blinkies til mine Arto-piger. Den historie skal jeg nok fortælle en anden gang. Foreløbig kan I kikke på nogle af mine 'værker'. I kan downloade dem og åbne dem i jeres animationsprogram, så kan I se, hvor såre simpelt, det er at lave dem.









Gode links:
Blinkie Madness
Blinkie Maker

4 kommentarer:

mrskarin913 sagde ...

Hej Lis.
Hvad er huslejen på b.b., man skulle næsten tro vi er flyttet ind?
Jeg glæder mig også til at hente Lone fredag morgen og se hende dullet up:) Hun er nemlig bestemt hyggelig at følges til Haderslev med, og så efter en aften hvor hun har haft kortklub???? så det bliver sjovt mon ikke, missundelig nej vel:)
Der spændende med de røde kys ,du sender ind over din blog, hvordan laver du dem??? jeg tør snart ikke spørge? det kan være du "ser rødt":)
MVH Karin.

lis faurholt sagde ...

For jer er det helt gratis :)
Og kyssene er ekstra service *lol* 'Opskriften' ligger allerede på Bb (Kissing Trail i mappen Blog). Dem er der ikke vrøvl med, så det Java Script kan jeg anbefale - der er dog det særegne ved dem, at de først dukker op, når man har klikket på et eller andet, men det har du sikkert allerede fundet ud af. Hvorfor det er sådan ved jeg ikke....

mrskarin913 sagde ...

Tak lis.
det er rigtigt at vi har fået dem, men da var jeg ikke lige klar:) men nu skal jeg lige have lavet min blog tilbage igen til dagen start, jeg har prøvet at få blink på med mega blink men det har jeg ikke fået lavet helt korrekt få bloggen ser sjov ud? hjælp???
MVH Karin.

asterix915 sagde ...

Hej Lis

Jeg føler efterhånden også, at jeg bor på Blackboard. Det er nok fordi jeg ikke kan lade være med at kigge ind i netop jeres fag, og når så jeg er kommet derind, tager det dælme hele min tid.

Jeg elsker at "dulle" mig op, jeg skulle jo nødig ligne en "torsk" *lol*. Men duller mig nok mere op til fest end til hverdag.

Lone