16 august, 2005

Studietur

Jeg ved godt, vi har rigeligt med aktiviteter og ikke mindst ideer til den kommende undervisning, men, åh! jeg må altså liiige foreslå en studietur til Amsterdam onsdag d. 19. oktober til: Playing FLICKR v2.0. Er det ikke i efterårsferien?
Arrangementet hedder version 2, fordi det er anden gang, det løber af stabelen.
Så vidt jeg forstår legen, går den ud på, at man kan sms'e et tag fra Flickr til en storskærm, som så viser et foto fra Flickr - tænk at kunne hænge ud på "Restaurent 11", mens de studerende viser deres fremlæggelse på 'Restaurant 11's huge panoramic screens'?!? Kan du ikke se det for dig?

Playing FLICKR v1.0 (maj 2005) 1, 2
Transcriptet fra FLICKR v1.0 - alle de tag, der blev sms'et.
Jeg blev for sent opmærksom på arrangementet i maj - og jeg ærgrede mig gevaldigt, da jeg så billederne fra Peep Showet

Ingen kommentarer: