18 august, 2005

Blogger for Word

Heldigvis har jeg min 'Bloglines' som bringer mig mine nyheder - eller var katastrofen indtrådt i dag. Det undervisningsmateriale, som jeg skulle i gang med lige nu: blogs med Blogger er måske meget lettere, end vi troede for bare 12 timer siden. Nu kan man blogge i Blogger med Word













Kravet er blot
  • Windows XP eller 2000
  • Word 2000 eller nyere
  • En Blogger account (gratis)
hele herligheden fylder 2Mb

Hvis denne blog var en privat blog ville jeg have bandet stygt og længe her! Nu har jeg downloadet og installeret Blogger Toolbaren...????? Absolut ingen forskel i min Word. OK, så må jeg tjekke FAQ'en. Der står, at jeg skal lukke Outlook ned - hm. Jeg har slet ikke Outlook på min PC. Den seneste Service Pack til Office pakken anbefales. Har jeg allerede. DiretX, foreslår de - OK, den prøver jeg at opgradere. Ingen forskel. Genstarte maskinen måske? Ingen forskel. Så står der noget om Microsoft XML Parser 3.0 (MSXML) Service Pack 5 (SP5). Den burde vel komme med Service Pack 5? Men vi prøver da lige alligevel. Ingen forskel..... Nu er klokken 03:16 og der er gået 2 timer - uden resultat. har jeg prøvet det før? Masser af gange, kun stædighed hjælper. Nu går jeg i seng! Jeg skal nok vinde over dem - belive you me!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det ærgerligt, at bruge mange kræfter på noget - og det ikke lykkes. Når man arbejder med emner og teknik, som vi gør, oplever man det jo af og til, du har min fulde sympati :-)

Men – jeg må sige, at jeg er lidt glad for, at det ikke var muligt at blogge fra Words. Det kunne have resulteret i en større omstrukturering af det undervisningsmateriale, vi lige har lavet (tænk bare på logbogen!)......... ;-)

Anonym sagde ...

www.tnh-satire.dk skrev:

Hvorfor ikke prøve at højreklikke i Words linje hvor alle værktøjslinier sidder, og se om den kommer frem der??