18 november, 2007

Hvor er læreren?

IT- og Telestyrelsen har 4.5 mill. til udvikling af e-læringsuniverser for børn og unge, så jeg skriver på en ansøgning til et projekt i Second Life. Der er deadline på tirsdag klokken 12, så den sidste uge har jeg stort set ikke lavet andet end at skrive ansøgning.
CVU Sønderjylland og Center for playware (Carsten Jessen) søger hver en øre til et mega stort og mega spændende projekt, som skal foregå i Teen Second Life og som strækker sig over en treårig periode.

Så, kære studerende, selvom jeg svigter jer groft for tiden (her i weekenden har jeg end ikke læst jeres blogs eller hørt jeres podcasts, selvom jeg kan se, at der nu ligger 6 ulæste poster.

Tilgiv mig og kryds fingre for mig i den nærmeste tid. Vi skal have det projekt. Ikke nok med, at jeg har brugt mere end 100 timer på ansøgningen, det er simpelthen verdens bedste projekt *G*

Jeg vender stærk tilbage til jer, når jeg har fået sovet på tirsdag *lol*

Skal vi i øvrigt ikke kikke på Second Life på næste seminar? Ikke i undervisningstiden, det har vi nok ikke tid til, men hvis nogen er interesserede i en guidet tur i Second Life kommer jeg gerne fredag eller lørdag aften. Læg en kommentar, hvis du er interesseret.....

Specielt til Mads: jeg har set, at der ligger nogle interessante ting fra dig i min Facebook, men nu ved du, hvorfor jeg ikke har reageret. Efter tirsdag, madazz..... :)

1 kommentar:

madazz sagde ...

det går nok.. har du set man kan lave sin egen netvibes knap, som man kan ligge på sin blog, og på den måde dele sine faneblade. Jeg har lagt en med multimedieholdet på min digiblog..