30 oktober, 2007

Jeg blevet ven med Helle Thorning-Schmidt

i Facebook, altså - og det var mig, der anmodede om venskabet *G*
Helle Thorning-Schmidt accepterede mig som ven mindre end 3 sekunder efter min anmodning - kan man mon ikke deraf udlede, at accepten sker ganske automatisk? ;). Så jeg er nu en af Thorning-Schmidts ca. 900 venner...... (for dokumentation: klik på billedet)

Jeg kvitterede ved straks at invitere Thorning-Schmidt til at deltage i Facebook-gruppen: "Kan jeg finde 100.000 vælgere der vil af med Anders Fogh?" Det bliver spændende at se, om hun følger min opfordring *lol*
Der er ingen tvivl om, at valget denne gang er flyttet ud på nettet, og at vælgerne nu inviteres til dialog. Det bliver interessant at se, i hvor høj grad dialogen går begge veje. Indtil nu har politikers blogs jo været mest kendt for at mangle kommentarfeltet.....

Og så havde CVU Sønderjylland besøg af en anden valg-aktuel person i dag: Naser Khader, der trods valgtavlhed gennemførte et oplæg på en medborgerskabskonference med titlen "I Danmark er jeg ikke født, men der har jeg hjemme."
Det er jeg faktisk ret imponeret over - normalt rydder alle politikere deres kalendere, når der udskrives valg!!

2 kommentarer:

madazz sagde ...

Medierne er også begyndt at være lidt efter de politikere der har blogs, men ikke svarer på læsernes/vælgernes spørgsmål - har ikke lige noget link, men det har været i nyhederne på p3 i dag.

lis faurholt sagde ...

Det var da på tide - hvorfor forestille, at du deltager i en samtale, når du bare opdaterer en traditionel en-vejs-hjemmeside :)