08 juli, 2006

Stjålet billede af nymalet hus

Jeg har snakket lidt om grafikformater med Anne Cathrine ovre i bloggen "AC og Anders i Ilulissat". Anne Chatrines venstre spalte er på vandring, fordi hendes fotos er for brede til bloggens layout.
Det er ikke let at give en forklaring, der er til at forstå, men jeg gjorde mig umage *lol*. Nu siger Anne Cathrine, at hendes fotos bliver "kantede og flossede", så det må jo da lige undersøges. Altså stjæler jeg lige Anne Cathrines foto ovre fra Flickr (dvs. kopierer hendes kode i blogposten):
d.03.-05.07.06 -isbjerge, hunde og nymalet hus. 033 (5)

I min version har jeg blot ændret width="500" til width="400" og ´height="374" til height="299" i koden (fanebladet "Edit Html). Sammenlignet med Anne Cathris version, må man jo indrømme, at jo større, jo skarpere....


Men jeg ser nu, at Anne Chaterine har løst problemet på anden vis - nu ligger hendes fotos under den vesntre spalte! Hm, hvordan mon hun har gjort det???

Ingen kommentarer: