12 juli, 2006

Fodbold interesserer mig ikke meget

men folks kreativitet, kan jeg slet ikke stå for. Se lige Ekstrabaldes links til Zidane kommentarer. Ikke mindst de to sidste taler til min humor *lol*
Der er mange flere på "ytmnd" (Sean Connery's line "You're the man now, dog!" fra filmen "Finding Forester.") - se "Top Viewed YTMND'S" eller søg på Zidane.
Hm. Ekstrabladet overtræder i øvrigt ophavsretsloven, når de ikke fortæller, hvor det stammer fra (ytmnd!!)!!!!!

Der er god grud til at gå på jagt i ytmnd - selvom jeg matematik heller ikke er blandt mine største interesser :) kan jeg slet ikke stå for pi

2 kommentarer:

mrskarin913 sagde ...

Det er nok den meste omtalte "Skalle" i nyere tid, men ærgeligt for ham, at han ikke lige kunne styre sig. Det må virkeligt være sagt noget, der har såret ham, når han reagere så voldsomt.

Tilbyd ham eventuelt et kursus i personlig udvikling eller "girafsprog"*G*som selv nogle fængsler har taget i brug, det hjælper på tonen i fængslet.

lis faurholt sagde ...

Han kunne eventuelt gå på kursus sammen med Stig Tøfting *lol*