09 marts, 2007

Ny blog i min blogroll

Vi startede multimedieundervisningen med at opfordre alle studerende til at lave en personlig blog, dvs. en blog, der ikke nødvendigvis havde en uddannelsesmæssig vinkel. Grunden til, at vi havde valgt at foreslå denne start, ligger dels i "bloggens natur" - en blog er bloggerens stemme, dels i den erfaring, at de fleste sidder med tanken "Hvad skal jeg skrive?", når de har etableret bloggen. Det tager tid at finde sin stemme og sit emne, men Helen og jeg går ud fra, at det er lettere at skrive om noget, man er optaget af, end noget "læreren" har bedt en om at forholde sig til..... så derfor.

Ikke alle fik fundet deres emne i det semester, hvor undervisningen i multimedie foregik, men jeg ser til min store begejstring, at en af vore studerende nu - efter endt undervisning - har startet en personlig blog: Tsun Academy. Herligt!!
Hvis andre af jer blogger i andre sammenhæng end studiet, vil jeg meget gerne have jer i min "blogger samling". Så fortæl mig endelig, hvad i har gang i - jeg er nygerrig :)

Ingen kommentarer: