02 marts, 2007

De gamle rotter rykker igen....

Nu, da der er et semester uden undervisning i multimedie, har helen og jeg kastet os over Ruth Lange og drama :) De skal bruge lyd og video, men da de jo ikke er så multimedie-motiverede som jer på multimedieholdene, har vi været ude at lede efter simple løsninger.

1. Lydoptagelse i Odeo Studio uden redigeringsmuligheder (nul dowload af programmer):


powered by ODEO



2. Video-optagelser med webcam direkte i YouTube. Også her er der materiale om, hvordan man gør i Blackboard / Multimedie.

Have fun :)
Min yndlingsvideo på YouTube

3 kommentarer:

sandra sagde ...

aiii den tildeles straks en plads blandt mine favoritter ... jeg er osse ret vild med denne
http://www.youtube.com/watch?v=BgoOihBb78w
Hej. Sandra

lis faurholt sagde ...

ha, ha, ha... den kendte jeg ikke. Takker for linket :)
Det er helt vildt så man views de to videoer har - hhv. 1,351,138 og 2,225,666!!!

sandra sagde ...

ja(!) de to kinesiske fyre har osse en velbesøgt blog. Folk er vilde med dem verden over ... et par franske piger har endda lavet en cover af deres cover :D