09 februar, 2007

Haiku digte igen

Forleden skrev jeg om de Haiku digte Ole Bundgaard og Henning Brunk har skrevet i min (gamle) Haiku blog. Mit problem i den blog er, at den er så gammel, at Blogger.com ikke havde kommentafunktion, dengang jeg oprettede den. Derfor har jeg lavet kommentarfunktionen i en anden teknologi, som jeg så heftede på bloggen. I mellemtiden har seminariet så lukket den mailserver, som jeg fik mails sendt til, når der er nye kommentarer. Ak, ak. Der er meget at holde øje med og huske i en foranderlig verden.......

Nå, det var jo lidt flovt, at jeg ikke havde takket for digtene, så jeg skyndte mig at sende en takkemail til Ole Bundgaard og Henning Brunk. Og tænk i dag får jeg så en mail fra Henning Brunk, som skriver, at det er synd, at der ikke er andre, som bidrager til min blog, og at han nu har sendt min blogURL til nogle af sine venner, som er skolelærere :) Wauw! Mon jeg nu får Haikudigte fra skolebørn? Dét ville vel nok være herligt!!
Så må jeg jo bare håbe ungerne ikke ser Ole Bundgaards digt:

Opmærksomme børn
der holder deres kæft er
bare så søde

Henning Brunk giver mig også et link til sine digte på digte.dk: Henning Blunks digte. Prøv f.eks. at se Henning Brunks billeddigte (f.eks. Dagligdagen). De er da lige til at blive inspireret af.

Digte.dk er i øvrigt endnu et fællesskab på digtet. Bemærk kommentarerne til digtene:

Ingen kommentarer: