06 februar, 2007

Haiku digte

Hanne Søgaard viste i dag mig et fedt online tegneprogram, ArtPad (Se hvad Hanne skriver om programmet i posten "Tegn online"). Programmet lover, at man kan gemme og sende "værket". Det har jeg dog ikke kunnet få til at fungere, men et skærmdump virker jo altid :)



Billedet er lavet i ArtPad - Haiku digtene er skrevet i Peter's Haiku Generator.

Jeg lavede for mange år siden (i 2003) en Haiku blog til dansklærerne. De var ikke interesserede, og siden har bloggen så bare ligget derude..... Nu, da jeg ville finde Haiku generatoren, opdagede jeg, at nogen, jeg ikke kender, er kommet forbi, og de har skrevet nogle Haiku digte til mine billeder. Hvor herligt :)

Den ene er endda billedkunstneren Ole Bundgaard, som har en smuk side på nettet. Jeg gætter på, at den anden, Henning Brunk, er Haiku forfatter. Wauw!!

Er du Haiku-digter og har lyst til at bidrage med et digt, er du meget velkommen
At tegne med en mus er som at tegne med vanter på - med en Wacom tegneplade er man langt bedre udstyret.

Ingen kommentarer: