17 juli, 2008

Velkommen til min flydende verden....

En god kollega har i dag vist mig Googles Lively. En konkurrent til Second Life????
Jeg har fluks lavet en lille tømmerflåde på vej ud i den nye verden - vil du med? Alt, hvad der kræves er en Google Account - og den har du vel allerede? :)
Desuden skal du installere et plugin på din computer. Det tager kun et øjeblik, så er du i gang...



Det er ret cool, at jeg sådan bare kan lægge min verden ind i min blog, og at folk kan gå ind i den direkte fra bloggen. Nu må vi se, hvad der kommer ud af det........
Direkte link til Lively, hvis du vil have dit eget rum :)

2 kommentarer:

Jette Agerbo sagde ...

Undskyld, jeg kom til at rode og jeg har endnu ikke lært, hvordan jeg rydder op. Men helt alene på en tømmerflåde, måtte jeg jo liiige prøve. Og det lykkedes ikke at ringe til en ven... Undskyld :-s

lis faurholt sagde ...

Det er præcist derfor tømmerlåden er der. Du er meget, meget velkommen til at rode - der er intet rod, der ikke kan ryddes op igen - det ved enhver husmor *lol*
Jeg grindede faktisk højt, da jeg ankom og så, der var tilføjet en telefonboks - overvejede endog at beholde den, men så tog husmoderen alligevel overhånd *rofl*
PS. Hvis jeg ikke vil have rod, kan jeg faktisk fratage andre retten til at "rode". Så: rod bare væk allesammen - mor kommer og rydder op *S*