20 juli, 2008

Cómo estás, Mads?

I aften hængte jeg så ud og så Mads' hilsen fra Barcelona på mit Lively TV. Cool :)
Mads i Barcelona
Jeg har også fundet ud af flere ting. F.eks. agerer min avatar, når jeg skriver Smiley'er. ROFL får virkelig noget til at ske! lol og andre almindelige forkortelser tricker også handliger af ligesom nogle af de indbyggede animationener (højreklik på din avatar) kan skrives. Højreklik på andres avatar kan udløse animationer.......

Efter at have leget mig frem til de fleste ting, fandt jeg selvfølgelig et sted, hvor det hele står beskrevet *lol*
Det er det bedste, jeg endnu har set om Lively. Det må jeg kikke nærmere på i morgen. Der skal nok være noget, jeg har overset *S*

1 kommentar:

madazz sagde ...

hæ hæ - cool. Det var først da jeg kom hjem jeg fandt ud af den rent faktisk havde uploadet videon, for det var et virkelig ustabilt net vi havde i Barcelona. Det var meningen den skulle have været på bloggen - så blev pænt overasket da den begyndter at køre af sig selv på lively da jeg loggede ind på min egen computer og ikke Mias, som jeg havde lavet den på.