15 juni, 2007

Kommentarer efterlyses!

Èn god ting ved eksamen er, at I færdes på seminariet. Det er rigtig hyggeligt, hele tiden at møde nogen på gangene, i rygeskuret osv. - også selvom de fleste af jer har en mobil klistret til øret det meste af tiden *rofl*
Jeg mødte bl.a. Jonatan, der mindede mig om, at jeg for nogen tid siden efterlyste meninger om lærerrollen her i bloggen. Jeg fik absolut ingen respons - garanteret fordi det var et helt forkert tidspunkt at spørge på. Jeg kan da ikke forestille mig, at det ikke var fordi ingen havde en mening om det ;)
Nu da eksamensstress er i aftagende, vil jeg gentage mit spørgsmål:
Måske kunne I, ærede bloggere fra CVU Sønderjylland ;), tænke jer at bidrage med synspunkter på den sag (underviserens rolle, når studerende blogger)? I har jo blogget i flere fag og over længere tid, så det kunne være rigtig, rigtig interessant at høre, hvad I mener lærerens rolle er, når studerende blogger....


Nyhed (i E 204-205):
Vi har indhøbt et digitalt mini-mikroskop, der kan tilsluttes USB stikket. Det forstørrer op til 500 gange og koster kun 499,-. Et rigtigt fedt legetøj til indstitutionen. Læs mere om det i AV-forms nyeste katalog (2007) :"Udeliv", side 31.

Ingen kommentarer: