13 juni, 2007

Tillykke!

Bacheloropgaverne blev afleveret i dag. Vi manglede de mange studerende, som jo nu går i Aabenraa, men personalet gjorde, hvad vi kunne for at holde Haderslev-traditionen i hævd, og de studerende så heldigvis lige så glade ud, som de plejer. Fedt at se de gamle (og første) Web 2.0 multimediefolk igen!

Der er flere fotos på min Flickr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, og 7.
Det er ikke fotografiske vidundere - jeg kunne ikke bevæge mig rundt, og det var kun min mobil, jeg havde ved hånden, men du er velkommen til at downloade dem ;)

1 kommentar:

mrskarin913 sagde ...

Kære Lis.

Tak fordi du altid er på "Pletten" og vaks.
Det var bestemt en flot gestus i underviserne og de øvrige ansatte på CVUSønderjylland Haderslev Seminarium viste overfor de studerende, der i dag var samlet, for at aflevere deres skriftelig del af et bachelorprojekt.

Det var en dejlig oplevelse, mange tak.