19 april, 2007

Kommentarer efterlyses

I februar fortalte jeg på Jysk Pædagog Seminarium om Helens og min undervisning på multimedieholdet. Vægten lå ikke på de (mange) anvendte teknologier, men på fællesskab og relationer.

Nu er en klasse på Jysk Pædagog Seminarium begyndt at blogge, og som det fremgår af en af Torbens Bjerres poster og LouiseKs kommentar til den, tænker de over underviserens rolle, når studerende blogger. Det er en interessant problematik, som Helen og jeg også har snakket meget om........

Måske kunne I, ærede bloggere fra CVU Sønderjylland ;), tænke jer at bidrage med synspunkter på den sag? I har jo blogget i flere fag og over længere tid, så det kunne være rigtig, rigtig interessant at høre, hvad I mener lærerens rolle er, når studerende blogger....

Jeg har desværre (endnu) kun en URL til en enkelt underviser, Torben Bjerre og en enkelt studerende, LouiseK. Når jeg får flere URLer skal jeg nok formidle dem her - de er jo et tilbud om et læringsfællesskab :)

Ingen kommentarer: