18 januar, 2007

BubbleShare igen

Jeg sidder og roder med BubbleShare og andre præsentationsmuligheder på nettet. Jeg har før omtalt BubbleShare samt lagt en lille "Tomatdemo" i en post. Dengang var der ikke lyd på, men da jeg nu har lagt lyd på alle dias i serien på BubbleShare - voila! så er der lyd på diasserien i den gamle post. Neat!!

Jeg har også lagt serien ind i Blackboard - men der virker lyden desværre ikke. Og her i blogger er lyden heller ikke med i den nye kode, jeg får i BubbleShare. Øv!!!
Hvad værre er, koden er ikke korrekt. Der mangler et "lukke-tag" (/embed). De sku' ha smæk, sgu' de.....



This album is powered by
BubbleShare
- Add to my blog

Jeg mailer til BubbleShare om problemer. Det er min erfaring, at disse små firmaer er ret lydhøre overfor brugerne. helt i modsætning til store firmaer som Microsoft og Blackboard. Dé har bare ikke ører overhovedet!

Ingen kommentarer: