13 februar, 2006

Barbie tilbehør


Barbies in the sink 2
Originally uploaded by
twid.


Ifølge Berlinske Tidende har den snart 50 årige Barbie skiftet tilbehør igen. Den australske surfer Blaine er nu skiftet ud med gode gamle Ken - dog i en fornyet udgave.
Hollywood stylisten, Phillip Bloch, der også styler stjerner som Pierce Brosnan, Johnny Depp og den nye teenagestjerne Sean Combs, har givet Ken en ny næse, en blødere mund og tøj, så han nu er parat til en Valentine Romance med Barbie.

Hver måned klikker 51 mio. piger mellem to og elleve år ind på Barbies hjemmeside


1959 Ponytail Barbie
Originally uploaded by
I'm not a Barbie girl !.

4 kommentarer:

mrskarin913 sagde ...

Hej Lis.

Det er da utroligt, at så mange piger hver måned klikker ind på barbies hjemmeside. Det er et fantastisk, at denne dukke har været og er stadigvæk så populær igennem så mange år.

MVH Karin.

lis faurholt sagde ...

Ja, er det ikke utroligt, og det selvom hun har fået stærk konkurrence fra Bratz. Altså, hvor jeg ønsker mig en Jade Princess *rofl*

Der findes også Bratz Boyz - ved I, hvad pigerne synes om dem? Er de "tilbehør" ligesom Ken, eller er de "selvstændige" dukker på lige fod med Cloe, Jade, Meygan, Sasha og Yasmin?

mrskarin913 sagde ...

Jeg skal prøve at høre de piger jeg kender der har bratz hvad de synes om bratz Boys?

Lis jeg har fået "dyr" PETS WE'VE ADOPTED ind på mine blogs.

Jeg er gået i barndom igen*LOL*

lis faurholt sagde ...

Så er vi to - jeg har lige leget med din kat :)