01 august, 2007

PictureTrail

For nogen tid siden skrev jeg om PictureTrail. Gurvinder tog handsken op, om hendes blog: "Min lidenskab" er et fornemt eksempel på, hvordan PictureTrail kan anvendes osm andet end blot et "teknisk fix". Gurvinder har altid anvendt billedmateriale i sine poster, men den måde hvorpå hun anvender PictureTrails forskellige muligheder giver virkelig hendes blog noget ekstra!
PictureTrail har for nylig indført en begrænsning i antallet af fotos, du kan uploade til max. 36. Meeen du kan jo have flere kontier ;)
Bemærk også, at PictureTrail's nye finurligheder: Bling!



My new Bling


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja det med Shilpa Shetty er noget rod. Jeg synes måske at inderne overdriver en smule. Der var meget omtale om "det" i Indien. Men Shilpa Shetty forsvarede det med, at inderne skulle være mere fokuseret i Richard Gere' s formål for at være i Indien, og ikke gå op i hans uskyldige kys til hende.
V.h Gurvinder

Anonym sagde ...

Forresten Lis. Måske du kan hjælpe mig med noget. Jeg vil gerne gemme lydfiler som mp3. Jeg mangler at downloade noget, som hedder Lame_enc.dll. Jeg har været inde på Audacity, hvor jeg kan finde filen. Men jeg synes ikke at jeg lige præcis kan finde "den" fil. Jeg følger også vejledningen fra "lydprogrammet" Men jeg synes ikke at jeg kan finde filen Lame_enc.dll.
Er der noget jeg har overset, eller lægger filen ikke i audacity?
Tak for hjælpen.
V.h Gurvinder

lis faurholt sagde ...

Du skal downloade Lame filen (LAME MP3 Encoder) seperat - den ligger til download på samme side som Adudacity (her). Audacity spørger så til, hvor du har gemt filen. Når du har downloadet Lame filen, kan du se resten af proceduren i Helens beskrivelse i papiret "Gem som MP3 i Audacity". Det ligger i HELEN CLEMENSEN, DANSK- MULTIMEDIE > Course Documents -> Grenvalg net - undervisning > Lyd og lydredigering.
Det er lidt bøvlet, men dog kun noget, du skal gøre ën gang.

Anonym sagde ...

Mange Tak Lis :-))