13 december, 2007

Fundet for de penge!

Hvad må den gamle lærer ikke opleve... nu er jeg minsandten blevet sat til salg på Facebook af en studerende *lol*
Mads, der er kendt for at tage chancer og leve med financielle fiaskoer, har købt mig for sølle 110 $. Damnd, jeg er da mere værd - denne gang har Mads gjort en god handel *rofl*

Jeg powershoppede osse og har nu købt Mads. Mens jeg gik for standart-prisen, måtte jeg dog ryste op med 122 $ for Mads, meeen jeg har set, at han har 4927 $ i banken. What a catch *lol*

Og mens jeg nu powershoppede, så købte jeg også lige Carsten (til standartpris *G*).
Mads, du skylder mig 5 $ *G*

2 kommentarer:

madazz sagde ...

Alt og alle er til salg for penge ;-)

Vidste du ville finde det morsomt..

lis faurholt sagde ...

Ja, du kender mig jo, he, he....
Amerikanske undervisere er meget uenige om Facebook. Nogle går i koma bare ved tanken om, at undervisere skulle være på Facebook. Tænk, at dele med studerende!! (For slet ikke at tænke på at blive sat til salg af dem *lol*)
Andre synes, at Facebook giver studerende mulighed for at se en lidt mere personlig side end det er muligt i et elærings-system.

Grunden til, at jeg bruger en del til på Facebook, er min nysgerrighed overfor nye sociale medier. Hvad sker der?, Hvad kan det bruges til? Er det sjovt?
Mon ikke jeg deler den motivation med dig?

På den måde rammer det jo ned lige præcis i pædagoggens kernefaglighed: relationer *S* Måske skal du skrive opgave om "Relationer i online fællesskaber"????

Ved lejlighed må du altså fortælle mig om Severin og Folmer, please???