05 juli, 2007

WifeBeater

Heike og jeg har berørt begrebet "kvindesyge" i kommentarerne til min sidste post ("Woa!"). Det må ved derfor være relevant at gøre opmærksom på Amnesty Youth's nye online spil: Wife Beater

Amnesty Youth lancerer nu et nyt spil, som hedder WifeBeater. I spillet styrer man kvinden i hendes stressende forsøg på at opretholde balance i sit parforhold, ved at opfylde en række krav fra sin voldelige mand. Spillet skal skabe debat omkring emnet ”VOLD mod kvinder”.

Spillet er udviklet af studerende ved IT-Universitetet i København i tæt samarbejde med UOVO for Amnesty Youth. Husk at sende spillet videre i dit netværk!
(citat: Amnesty Youth / Nyheder)
Jeg stak ham konsekvent støvsugeren!! Så jeg var vel sådan set selv ude om det :D
Stor tak til til Povl for linket :)

3 kommentarer:

Heike sagde ...

..jeg fik vist samme resultat ;(( puha! Men skilsmissepapirer kunne man jo heller ikke vælge...
Ser nu godt ud - skøn blanding af gammel klik-videre-"fjernsyn" digitalteknik!

Unknown sagde ...

Han skal være glad for man ikke kunne slå igen, sådan en røv.

lis faurholt sagde ...

Hvad gjorde du ved ham? *rofl*