19 oktober, 2009

Hvor blev det år af?

Så er der lige gået et år, siden jeg sidst arbejde med denne blog. Det kan da bare ikke passe!! Hvor bliver tiden dog af? Nå, men nu fik jeg så fat på opgaven: at flytte den gamle Blogger over i den nye, Ajax baserede Blogger.
Jeg er ret vild med Ajax funktionerne. Det er lidt utroligt blot at kunne trække elementerne rund på siden i stedet for at flytte HTML koder. Så selvom det viser sig, at de gamle Flickr scripts ikke fungerer her i den nye Blogger, så er jeg nu begejstret for forandringen. Jeg havde nu også lovet mig selv, at det meste af "julepyntet" på bloggen skulle ud, så den ikke var en krig om at downloade :)

Nu ligger det største arbejde så foran mig: at kategorisere alle mine poster. Det kommer forhåbentligt ikke til at tage endnu et år!

Ingen kommentarer: