17 juni, 2006

The Old Rat Pack* siger på gensyn

I dag var dagen for den interne prøves, så bortset fra de studerende, der skal til eksamen i dette grenvalgsfag senere, var det afskedens time i dag.
Det er altid lidt trist. Man har lært hinanden godt at kende, og så er det farvel. Men også her er bloggen og Flickr nu gode teknologier, som giver os mulighed for at bevare det netværk, vi har etableret igennem undervisningen. Sidste semesters studerende kikker stadig ind - både i kommmentarerne og i billedrækken øverst i min blog - alle, der tagger deres Flickr billeder med "cvusonderjylland" kommer jo forbi i min blog. Så det er ikke farvel, men på gensyn - som en studerende sagde, da vi gik ud af lokalet: - vi ses i bloggen.

* Gennem årene har vi fået mange skægge øgenavne af vore studerende, f.eks. "De gule kopper" (fordi vi altid havde en gul kaffekop med til undervisning :) og sidste år blev vi kaldt "De gamle rotter". Da vore studerende ikke har givet os et øgenavn i år, har vi selv strikket lidt videre på det fra sidste år, og fremover vil vi betegne os selv som " The Old Rat Pack" - så kan de jo til næste år kalde os "Kopibanden" *lol*

5 kommentarer:

mrskarin913 sagde ...

Ja det er altid trist, at alt godt får en ende, men bare rolig :) der er nye elever, der glæder sig til at få multimedie, det siger rygtet. Det er ganske vist, jeg har selv hørt det *lol*
God sommer fra mig.

lis faurholt sagde ...

Du har fuldstændig ret, jeg skal selvfølgelig se fremad og glæde mig til at få flere flere studerende i mit netværk. Tak, Karin, du er en dejlig positiv person *S*

mrskarin913 sagde ...

Når man er en engageret undervisere som Helen og dig, så smitter det af på os studerende. Vi kan simpelthen jo ikke lade være med at sprede vores glæde videre til de andre studerende, der er sammen med os, og på den måde breder det sig som ringe i vandet.
Det er ikke mange studerende her i landet, der har haft mulighed for at få svar fra en underviser så hurtigt, som i har kunnet leverer dette. Det er netop det, der gør en forskel, og det er med til, at det er fedt at være fjernstuderende.

PS.
Tak for dine søde ord, det varmer ekstra i denne varme tid.*S*

lis faurholt sagde ...

Det kan du da ikke mene, Maria!!Førerhunde leder jo blinde..... *lol*

asterix915 sagde ...

Hej Lis

Som sagt skal du ikke være trist. Vi "gamle blogger" skal nok kigge ind i ny og næ til jer "Old rat pack". Det er altid hyggeligt at se hvad der foregår, også selvom jeg ikke altid kommentere det, så er jer bag skærmen *gg*. God sommerferie til jer.

Sommerhilsen Lone