27 juli, 2005

Feriedag i arbejdstøj

Skønt det endnu er ferie et par dage endnu, har jeg haft arbejdstøjet på i dag og fået lavet en hel del. De sidste tekster i Wikien er nu skrevet færdige (om Flickr, Tag og delicious).
Jeg har oprettet en Flickr-konto: Grenvalg 2005. Dels skulle jeg bruge nogle skærmdump til materialet: 'Kom godt i gang med Flick' som jeg også fik lavet i dag, dels kunne det måske være helt smart at have et fælles sted?

Jeg har foreslået Helen, at vi også laver materialet i en lydversion: skærmdump med små lydfiler med forklaringer. Altså et undervisningsmateriale, der tager hensyn til forskellige læringsstile.

Og så har jeg leget lidt:
Tomaterne
en del af et Slideshow: 'Ferie på Altanien' :)

2 kommentarer:

Sophie C sagde ...

Det var vel noget smart arbejdstøj så ? ;)

Mette sagde ...

Man kan ikke se dit photo desværre.