21 november, 2007

Berejste og berømte studerende!!

Så er jeg her igen. Ansøgningen til IT- og Telestyrelsen blev sendt i går 11:59 - det kan man da kalde timing - der var deadline kl 12:00 *G* Nu er der bare at krydse fingre og håbe julemanden har godter i posen til mig (Styrelsen har lovet svar inden jul).

Tilbage igen er der virkelig godter til mig i bloggene. K. Thomsen har sendt http://kenneththomsen.blogspot.com/2007/11/mr-nsehorn-p-tur.htmlMr. Næsehorn på rejse og slutter af med en flot animation, hvor Mr. Næsehorn er hjemme igen, mens downtown LA Police er på tur *G*

Camilla gør reklame for CVU Sønderjylland i YouTube. Hold op det krævede tålmodighed - en time ta'r det at uplode fra Ghana! (Første del af selvportrættet finder du her.)



Måske skulle jeg spørge ledelsen, om vi kunne få en del af reklamebudgettet til de studerendes YouTube præstationer?

Lone M. har lavet en rigtig Podcast, og sørme om hun ikke allerede er berømt og kan høres på podhead.dk. Respekt!

Mads har jeg fået lokket på Netvibes - min favorit Web 2.0 teknologi. Og sørme, om Mads ikke har lavet et fikst og færdigt faneblad med alle sine medstuderendes blogs - lige til at importere i ens egen Netvibes! Hold op, hvor jeg kunne have sparet tid, hvis jeg ikke havde haft dem i forvejen *rofl* Tusind tak, Mads. Dét vidste jeg slet ikke, at man kunne!

Mads har sandelig fortjent sin berømmelse som verdensklasse blogger. Se Mads her - i Århus i skarp konkurrence med Jyllandspostens blogger. Respekt!

Det er sørme helt ned på gadeplan man kan placere sig. (Klik på billedet for større version)

Jeg måtte selv tilmelde mig!! Og jeg der har 16.268 hits!!! Grrr!

Ingen kommentarer: