24 november, 2006

Fodslæbning lønner sig...

På grund af sygdom og et roadshow om Web 2.0 i undervisningssammenhæng (ja! det er jer, vi snakker om ;) har jeg ikke fået lavet den lovede opsamling på Gæstelærer-perioden. I mellemtiden har Anne-Mette, Henny, Malene og Marianne så lavet en oversigt/opsamling i deres blogs. Ikke mindst Mariannes grundige, systematiske og overskuelige oversigt gør, at jeg øjeblikkeligt afstår fra at lave oversigten - den kan simpelthen ikke laves bedre!

Hva' kan man lære af det? (Se overskriften :)) :

På et tidspunkt i det oplæg Helen og jeg rejser rundt med for tiden (Handelshøjskolen i Århus (
Master i it, organisation), KnowledgeLab, e-learning lab og DEL) citerer jeg Steen Larsen fra DPU: "Den, der arbejder mest, lærer mest.... derfor har Danmarks en bragende god lærerstand", og jeg må jo blankt indrømme, at her er et illustrerende eksempel!

Ingen kommentarer: